Tuesday, November 2, 2010

teori kekosongan..(happiness is sadness)

ade satu story yg menjadi konspirasi individu...
ceritanya senang saja...begini..
keadaannye: laki/puan yang ade kapel,then kapel die wat xtau jer...mcm xamik kesah...kire ade masalah la ek..pahtu die kesunyian...

ok..mcm mane ilangkan kesunyian itu?berdasarkan mengalaman dia...dia kate senang je yo..camnie jer...

skandal..."saye dah ade ali,tp ali xhiraukan saye pon..klu nk suh dia ckp rindu pon ssh...kne cubit br dia ckp...tp senang jer...nsb ade skandal...ali xtepon xamik tau pon skandal ade...so saye xkan sunyi...ptg2 pon g jogging dgn skandal...so,wat la mcm tu gak..yo.."

so,btol gak...dlm teori ini baru aku rase begini keadaannye...

bila kita ade kapel..dia dah bosan dgn kita,dlm masa yg sama lak ade org yg baik ati kononnye dop slalu contact die,msj die,jd musti la die akan jd xingat kat kite...bosan dgn kita bila kita lak wat prangai yg hampeh..bermasalah...lg la die rase benci la,pape je la...kn...

dlm dunia aku len plak rasenye..aku xfhm dgn diri aku...tu jer...ntahla...yg penting aku slalu jer menghargai cinta itu...

No comments:

Post a Comment