Wednesday, November 10, 2010

11.11.10

slamat pagi sume...

br bgun,kwan kejot g mkn,die tak tido dari smlm..lpas mkn je trus tido...yang bestnye pagi2 kat kampung orang leh tengok anak dara yang boleh dijadikan calon la agaknya sebab bgun awal pagi...kat depan kdai mkn tadi pon leh tahan,gebu jer..putih tu dah confirm,tengok kaki dia ah...hehee...dah mcm jepon dah bdk tu tadi...

pagi nie nak cite la pasal apa yg saya dah lihat dalam hayat hidup nie...bkn nk puji sbenanya tapi mcm dah hakikat la yg cek mek kelate nie comel-comel...dah byk negeri aku pergi,yg kat sana hot,sexy,menggoda,manja,..tapi last-last,cek mek kelate jugak la yg mgidam kat dlm hati...

tapi skang saya bkn nk cari awek wat kapel dah...saya rasa dah bosan nk bermain.skarang saya nk cari calon isteri lah pulak...nk bina empayar sdiri.saya lah menteri,saya lah bank,saya lah arkitek, saya lah tempat utk bergantung dan berlindung..itu yg saya mahu...dah cukup rasanya pengalaman bermain yg saya belajar.bermain disini bukan merujuk benda negatif yer.maksudnya cara mengenal pasangan,ada yg ikhlas tp cepat berubah,ada yg pentingkan harta semata,ada yg pentingkan diri,mcm-mcm lah dah pernah jumpe...tapi apa yg saya selalu cari adalah keikhlasan hati dia saja.sanggup hidup bersama susah dan senang,memahami dan bertanggungjawab atas segala...

hari tu ada terjumpa awek kat kedai kereta potong,dia pon pkai wira gak,cantik jer...slisih bahu jer nga die...tapi teringat lg senyuman dia...suke sangat...rugikan tak tegur die...hehee...tapi xpe,esok luse jmpe lagi...orang kata kalau dah jodoh tak kemana.yg masalahnya,yg tak kemana tu lah yg susah nk cari...kan...

rasa rugi jer..kapel nga kadijah.dah staun lbh dah...tapi ntah kemana gak...die jenis yg takleh nk pisah pahtu dop jauh-jauh..kena ade slalu jer nga dia...klu kawen nga dia pon tak kesah sgt...tapi risau je la...hehee...tapi tu laa...rugi kan...byk yg rugi...malas nk btau jer...bia je la...tapi saya sayang sumer...dari g KL-melaka-pulau-jln2 ptg2...sungguh indah sbenanye bila bertemu org baru...tapi stiap benda yg ada kat dunia nie ada tempoh masa dia...saya risau je dgn dia...takot digunakan org tertentu utk keseronokan sementara...dunia skarang dah kejam...dia lak jenis mcm tu..sume org pon nk kwn...tapi ape buleh buat..kehidupan dia,cerita dia...dia yg pilih sdiri....saya org lain,saya ada kehidupan saya,dulu saya jaga dia,tapi ntahlah..skelip mata brubah...tak usah la nk faham...jln ceritanya dah mmg mcm nie...

No comments:

Post a Comment