Wednesday, November 10, 2010

potret

salam sumer...ceh,mcm la ade meminat.syok sdiri ade la...arini saya nk cite pasal potret atau makne biasenye gamba la ye...

sbenanyer saye xsuke sgt tgk gamba nie...tambah lak tgk yg ade kenangan manis..walaupom kisah lama tp bile tgk je gamba2 tu sume,mcm sumernye br jer berlaku...sungguh rindu dgn sume itu...yg penting tak pernah ada sikit rasa nk dendam.yang slalu saya fikirkan tu mcm sayang la kan....dah lame bersama tibe2 je hilang begitu saja....dgn sdikit alasan yang langsung takleh pakai...tapi yg saya slalu mgalah adalah kputusan di pihak anda....walaupon saya ade harta berjuta,emas berlian menggunung,dah tuan punye diri tak sudi takleh watpe gak...sume manusia ade taste sdiri..kita xleh halang...ade suka yg kecik,ade suka yg besar...mcm2 la katakan...

dlm hidup saya simple saja...yg penting ikhlas...apa yg saya wat hampir sume ikhlas...nk kate sume tak juga...(next topic)

dalam ramai2 kwn yg saya kenal,sorang je yg paling saya rindu...tapi saya tak pernah jmpa dia...my aliengurlz...dieda...ma pon kenal die dlm gamba je...tp tak pernah jumpa...4tahun kami bersama dlm internet...kadang2 tepon die...nyanyi dgn die sbelum tido...chat masa sahur...suka sgt waktu itu...walaupon xjmpa...kad raya dari dia la yg slalu sampai awal...2 3 lak tu...ayat nk ngutuk jer...tapi tu lah,sejak bagi baju punk gurl kat die..die pon bg gamba die ms pkai bju tu...cantik jer...lpas  tu die pon ilang...xdpt contact lg lpas die pindah rumah....n keje...rindu dia...ms waktu mcm ni la slalu igt die....hari ujan,dop kat rumah...itulah potret plng xkan lupa....

No comments:

Post a Comment