Saturday, May 8, 2010

gila ketakutan

hidupku ada misi
lihat dalam cermin
lihat dengan nyata
ada orang jahat dalam diri

memori dihujung jari
tidak dapat melupakan diri kamu
bila kau bersikap nakal
aku tepuk tangan dan lihat
siapa hormat atau tabik?
tiada siapa yang peduli
kesian...

dia tak sakit, tapi tidak sihat
dia sangat HOT, sebab dia dalam neraka
aku berjalan dalam dunia
hanya berjumpa orang bodoh yang masih bernafas

dia hanya kerdil dan selalu mengharap
aku tidak punyai TV sendiri
campakkan dia ke hospital kerana terlalu berdebar
mereka akan lakukan
beritahu semua yang dia gila
mereka potong kakinya
sekarang jadi kudung
cilakak kamu yang potong..
kesian....

aku nak beri pandangan
yang marah terhadap teknologi
mereka suruh aku tindik di lidah
tidak sakit dan rasa selesa
tapi aku tengok dia tidak berapa selesa
aku nak hentikan masa
untuk hapuskan minda

terdengar suara dalam kepala
bunyinya macam orang berdengkur
kalau kamu bosan, kamu akan bosan
sindiran itu membunuh aku...

2 comments: