Sunday, January 23, 2011

the aura of yours...

start taun 2004 dan diukir 2005 menjadikan kenangan. dia begitu istimewa sehinnga hari ini. mulut dia yg tak pernah erti penat berkata-kata dan selalu membebel ntah apa-apa membuatkan hati ini senang bersamanya...24jam mendengar cerita dari mulutnya tidak pernah sedikit pun hati ini rasa jemu.hanya tersenyum melihat gelagatnya. sungguh indah..

dirinya yang lincah juga menjadikannya seorang yang rajin bekerja walupun kecik.heheehee...2-3 hari ini aku mula keliru dengan masa depan...setiap kali aku bersama orang lain aku akan sentaisa teringat dia.dia yang sentiasa ceria...itu yang menyebabkan aku sering bandingkan dirinya dengan orang lain...

sehingga hari ini, auranya masih lagi terasa walau dia bersama orang lain dan aku bersama yang lain...bak orang kata, 1st kiss mean forever...bagi aku, betul la...tiada apa yang setandingnya...

that's my birthday present...

No comments:

Post a Comment