Wednesday, September 22, 2010

tak makan lagi

suatu hati di hari khamis aku berada di cc baru di kampung. baru je bukak kot. saja-saja nak singgah tengok orang...hari ini macam pelik,ramai juga orang yang tegur.ada yang kenal dan ada juga yang tidak kenal.siapa pun mereka aku tidak kisah.harmoni.tempat ini membuatkan aku terasa aku berada di tempat yang aman.sungguh aman.
terfikir juga semalam, kerja apa yang perlu untuk aku sebagai kerjaya dan bukannya kerja semata-mata.di sebabkan aku punyai misi untuk dicapai, aku perlu berusaha.aku perlu cuba dan cuba lagi dalam apa pun...aku tidak pernah patah hati.akan aku terus cuba lagi.
dan kini aku telah ada misi baru yang perlu dicapai.sudah memang sikap aku,akan tinggalkan segala untuk mendapatkan.akan berusaha segala untuk dapatkan...tidak perlu nasihat orang kerana cara orang dengan cara aku amat berbeza.
betul dan benar,hanya aku sahaja yang kenal diri aku.sejak dari kecil aku akan dapatkan apa yang aku inginkan walau apa cara sekalipun.suka atau tidak itu aku.
lapar terasa bagai nk pengsan.sebab tajuk kita tak makan lagi...so,balik makan dulu lah yer...

No comments:

Post a Comment